czwartek, 10 kwietnia 2014

Serwetka

Czas na serwetki u mnie się zaczął. Po zakończeniu olbrzymiego obrusa pora na kilka drobniejszych rzeczy. Niedługo święta więc czas na serwetki do koszyczka. Podglądam przepiękne serwetki u koleżanek i postanowiłam zrobić kilka. Jedne są mniejsze, inne większe. Robiłam z nici bawełnianych o różnej grubości. Część z nich specjalnie na zamówienie więc mam je tylko na zdjęciu :-). Nadal produkuję następne :-) Dzisiaj pierwsza z nich.Serwetka spodobała się właścicielce ze względu na "efekt 3D" uzyskanemu dzięki słupkom popcornowym  (nazwa z czasopisma ).  Rozmiar serwetki ok. 35 cm średnicy, nici - Czarująca Nitka

serwetka nr 11


 schemat

10 komentarzy:

  1. Πολύ όμορφο πλεκτό πετσετάκι!!!Υπέροχη δουλειά!!!Φιλιά!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka. Z niecierpliwością będę czekać na kolejne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj .
    Bardzo chętnie bym taką matę do napinania kupiła, szczególnie za tą cenę, niestety zbyt późno zajrzałam na Twój blog, a czy możesz podać namiary gdzie Twoja koleżanka wynalazła maty w takiej cenie. .Dziękuje i pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam ja również byłabm zainteresowana zakupem takiej maty pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń