środa, 9 kwietnia 2014

Okazja! Mata do napinania serwetek i nie tylko...

Kilka lat temu kupiłam sobie matę do napinania moich robótek (prezentowałam ją już na blogu). Jestem z niej zadowolona, bo ułatwia mi napinanie moich prac. Jest to gąbka z przyklejoną do niej płócienną tkaniną, na której narysowana jest siatka z kratek i kilka kółek i owali. Wzór siatki ma rozmiar 70x70cm. Jedynym minusem mojej maty była jej cena - ponad 100zł. Koleżanka "znalazła" w jednym ze sklepów identyczne maty i kupiła mi je :-) Są nowe!!! Zostawiłam sobie jedną a resztę mogę odsprzedać. Zostały mi jeszcze 4 maty. Jeżeli ktoś jest chętny to proszę napisać. Do ceny muszę doliczyć, niestety, koszt przesyłki. Ze względu na rozmiar muszę wysłać jako paczkę.




 

15 komentarzy:

  1. Bardzo proszę zarezerwować mi 2 takie maty:)
    Zaraz napiszę na maila.
    Pozdrawiam. Irena.

    OdpowiedzUsuń
  2. mata kosztuje 25 zł plus koszt przesyłki 15 zł ( trzeba wysłać jako paczkę - Gabaryt B,)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę zarezerwuj i dla mnie i mam prośbę czy możesz poczekać z wysyłką do 25.o4. wtedy dostane emeryturę.
    Będę wdzięczna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rezerwuję dla Danusi, została jeszcze jedna :-)

      Usuń
  4. To ja też się pisze jak jeszcze jest.Proszę o wszystkie dane na renula30@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia dla Reni, jężeli uda się coś "zdobyć" to dam znać

    OdpowiedzUsuń
  6. 25 zł to jeszcze nie dużo.. muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy maty sa jeszcze dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  8. zapytaj koleżankę o sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też chętnie bym kupiła taką matę lub 2 ile jest potrzebnych mat do napięcia chusty np.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Czy ma Pani jeszcze te maty do napinania serwetek. Bardzo jest mi potrzebna. Proszę o kontakt na telefon 606789475 lub maila na mcajgner@op.po

    OdpowiedzUsuń