sobota, 29 marca 2014

Koniec pracy nad obrusem.

W końcu udało mi się skończyć ten obrus. Wymiar ok.180 x 340 cm. Wykorzystałam kordonek Filo di Skozia (50gr/280m). Kolor ecru. Powtarzalny wzór. Ale ze względu na rozmiar, bardzo ciężko się robi, niestety. Do wykonania go wykorzystałam szydełko 1,5 i prawie 40 "motków". Aby go godnie zaprezentować trzeba byłoby rozłożyć go na stole, ale nie mam takiego dużego. Tak więc prezentuję w stanie nierozłożonym całkowicie. Poddaję się ocenie :-)



"poskładany"

nici
 

18 komentarzy:

  1. O kurcze, chylę czoła i podziwiam cierpliwość. Oj nie wyobrażam sobie robić tak dużej pracy. Jestem pod ogromnym wrażeniem
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu! Kawał roboty,dobrej roboty.Podziwiam ,ja chyba nie dałabym rady skończyć takiego kolosa......

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie robić takiego kolosa. Wzór wcale nie ułatwiał ci pracy.Jest przepiękny i bezcenny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromna ilość kordonka Ci wyszła na ten gęsty i mocny obrus. Jest bardzo wypracowany i piękny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wyrazisty wzór na serwecie. Podziwiam ogrom pracy, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo obrus.Gdzie można spotkać się z tym schematem? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Wspaniały obrus. Podziwiam Cię z całego serca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful,perfect!!!
    Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka obrusów szydełkowych mam na swoim koncie.Tak dużego nie robiłam.Trud i wysiłek opłacał się jednak.
    Jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny.Podziwiam wytrwałość w dzierganiu.Miłej i słonecznej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie da się ukryć, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny *.* Mega pracochłonny ale efekt świetny ;)
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  13. chcialabym kupic ten obrus !!! Prosze , Pozdrawaim Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka, jestem Karolinka, muszę uznać, iż niezwykle frapująco prowadzisz swojego bloga, niezmiernie życzliwie na niego wejdę z pewnością od czasu do czasu, pozdrawiam Cię, całusy !

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrus śliczny . A można prosić schemat.

    OdpowiedzUsuń