sobota, 1 lutego 2014

Oto DUUŻA praca, której końca nie widać.

Już w tamtym roku zaczęłam robić kolejny obrus. Ponieważ usłyszałam, że "nie muszę się spieszyć", to praca nad nim cały czas trwa. Kiedyś (jeszcze w tamtym roku) zrobiłam zdjęcie dokumentujące aktualny stan prac, ale o tym zapomniałam i nie pochwaliłam się tym na blogu. Teraz nadrabiam zaległość, chociaż stan obrusa już nieaktualny ( w miedzyczasie jest dwa razy większy :-) ). Docelowo ma mieć 3,40 m długości - 4 x 10 kwadratów!. Jest coraz cięższy, i monotonne jest robienie czegoś tak dużego. Tak więc w międzyczasie zrobiłam inne rzeczy :-) Dokumentuję to, aby dodać sobie otuchy i motywacji do pracy nad nim dalej :-).
Wzór obrusa nie jest nowy , jest to już trzeci z tym wzorem, każdy kolejny jest większy :-).
Dziękuję za odwiedziny na blogu. Sama udam się za chwilę w odwiedziny na inne blogi. Pozdrawiam serdecznie.






13 komentarzy:

  1. Serwetko, jest piękny, jak i te poprzednie. Domyślam się ile musi Cię kosztować praca nad nim, bo i wielki i powtarzalny wzór, i trzeci raz ten sam, chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór jest bardzo ładny i kawał obrusa już widać, podziwiam Twoją pracowitość, by trzeci raz to samo robić. Ja bym nie dała rady, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca i potrzeba do niej ogrom cierpliwości. Ciekawa jestem jak będziesz blokować to monstrum po skończeniu. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam w czeluściach szuflady zapoczatkowany twór tym wzorem:):):)
    Twój już wygląda elegancko.Dziergaj pomalutku ale sukcesywnie:):):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow - cudowny obrus. Wielkość jest oszałamiająca... a przecież będzie większy...
    Cudowny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ jest piękny a jaki duży, nie wiem czy podołałabym taki wydziergać, jestem pełna podziwu - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita praca, duża, piękna, podziwiam i cierpliwości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I końca zachwytu nie widać bo to piękne dzieło.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie piękny obrus. Wielkość niesamowita. Życzę Ci dużo cierpliwości i wytrwałości. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrus jest wręcz prześliczny. Sama chciałabym kiedyś taki zrobić jednak w sumie dopiero "raczkuję" i nie mam cierpliwości do tak dużych prac.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastičan,prelep stolnjak!!!
    Stvarno je mnogo veliki!
    Pozdrav.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten wzór. Po małych modyfikacjach, zrobiłam podobny obrus. Jestem w nim zakochana, ale wiem ile pracy wymaga. Dlatego baaaardzo gratuluję i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń