wtorek, 21 stycznia 2014

Gwiazdkowo

Wiele powodów złożyło się na to, że zaniedbałam mój blog. Mam nadzieję, że to się nie powtórzy i na bieżąco będę dzielić się tym co jest moim szalonym hobby ;-). Kilka osób prosiło mnie o schematy - obiecuję nadrobić wszystko - mam nadzieję, że żadne problemy techniczne nie pokrzyżują mi szyków. 
Dzisiaj temat bardzo nieaktualny - ozdoby choinkowe. W tym roku nie planowałam robić ich, ale koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kilku i tak wróciłam do "tematu". W tym roku kupiłam dla siebie i mojej mamy "żywe" choinki w donicach. Piękne choinki serbskie. Gałązki są bardzo gęste i niezbyt rozłożyste. Idealnie nadają się do domu bo nie zajmują dużo miejsca. Potem "zamieszkają" w ogrodzie :-). Na choinkę mojej mamy zrobiłam w tym roku kilka większych gwiazdek i małych dzwoneczków w kolorze białym, Na moją choinkę zabrakło mi już czasu, więc ozdób niewiele. Zrobiłam je w kolorze naturalnym bo doskonale pasuje do ciemnoczerwonych bombek. Zrobiłam zdjęcie mojej skromnej choince :-) Zostało mi kilka białych gwiazdek, zrobiłam z nich więc girlandę :-)
Oto kilka tegorocznych "modeli" gwiazdek. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mnie. W nowym roku niech się darzy!










8 komentarzy:

  1. Ozdoby cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful decoration!!
    Greetings...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne gwiazdeczki:)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dankeschön für Deinen Besuch im Drosselgarten, herzlich begrüße ich Dich als neue Leserin.

    Deine Häkelsterne sind wunderschön.

    Liebe Grüße
    Traudi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Du kannst sicher sein, ich komme zu Dir oft zu Besuch :-)

      Usuń