wtorek, 13 sierpnia 2013

Okrągły obrus znalazł miejsce do prezentacji :-)

Jakiś czas temu zrobiłam okrągły obrus. Pokazałam go już na tym blogu. Ale ponieważ nie mam okrągłego stołu, prezentacja odbyła się byle jak. Teraz obrus ma "swój" stolik :-) Obrus zrobiłam z dwóch powodów : po pierwsze, spodobał mi się wzór - prosty, ale mający to "coś" , po drugie, chciałam "wypróbować" nici poliestrowe (pisałam o nich wcześniej) - właścicielka obrusa zdziwiła się ,że to nie są nici bawełniane :-). Kolor obrusa naturalnie  - ecru :-) Wzór nadaje się także do zrobienia  jeszcze większego obrusa, można go zwiększyć lub zmniejszyć. Im większy tym wolniej się robi, ponieważ "przybiera na wadze". Ale to normalne przy dużych pracach, czyż nie?

okrągły obrus




7 komentarzy:

  1. Cudny obrus :-) Mnie również bardzo podoba się ten wzór. Na dodatek kiedyś też taki zrobiłam :-)
    Twój jest prześliczny. Dzięki Tobie wypróbuję nici poliestrowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na okrągłym stoliku obrus prezentuje się pięknie.Również podoba mi się ten wzór.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny obrus.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny, śliczny nie mam słów,
    Bardzo proszę o wzór na adres andzikw25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie robię taki obrus. To moje drugie podejście. Zmodyfikowałam go nieco. Za pierwszym razem wyszło go za dużo - przypominał falbanę. Czekam na wiosna aż rozłożę go na okrągłym stole i wiosenna herbatę. Oczywiście powiększam go do potrzebnych mi rozmiarów.

    OdpowiedzUsuń