wtorek, 30 lipca 2013

Wakacyjny remanent :-)

Przed wakacjami zrobiłam firaneczkę - zazdrostkę z motywem "ptasim" . Wykonałam ją z nici Cable 5 w kolorze ecru. W planach miałam zrobienie dwóch takich samych, ale w międzyczasie miałam pilniejsze prace na zamówienie.Do tematu jeszcze wrócę :-). Wzór najpierw znalazłam w sieci a potem - przy okazji - w jednej ze starszych gazetek. Zamarzyło mi się zrobić coś innego niż zwykle. Taki "skok w bok". 
Właśnie wróciłam z urlopu , ufff ...jak gorąco. Teraz zabrałam się się za większą rozmiarem pracę. Pochwalę się wkrótce tym, co udało mi się już wydziergać. W domu remont nadal trwa, a więc zajęcie na kilku frontach :-).

firanka - zazdrostka nr 13




5 komentarzy:

  1. Śliczna firaneczka.Bardzo lubię też je dziergać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny motyw łabędzia.Pieknie ten wzór wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zazdroska i motyw cudny.Uwielbiam zazdroski ale wykonanie ich zajmuje trochę czasu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna firaneczka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń