czwartek, 6 czerwca 2013

Zazdrostki

Od dawna nie pisałam, nie zaglądałam także na mojego bloga. Czas egzaminów gimnazjalnych, matury pisemne i ustne, potem sprawdzanie - bardziej absorbowało. Pogoda od wczoraj poprawiła się, trzeba będzie więcej czasu spędzać na świeżym powietrzu :-) W międzyczasie robiłam coś na zlecenie, ale trwało to dłużej niż zwykle. Właśnie skończyłam i chciałabym pracę końcową poddać ocenie koleżanek po fachu. Dzisiaj dwie pary, różniących się tylko wysokością, zazdrostek. Wykonałam je białych nici Cable 5.
Rozmiar mniejszych : 48 cm x 35 cm,  większych 48 cm x 45 cm. Motyw można powtarzać. Usztywniłam je lekko w zimnym krochmalu (prosty w użyciu). A oto efekt końcowy :-)

 zazdrostka nr 10




powtarzalny motyw



większy rozmiar

8 komentarzy:

  1. Bardzo piękne.Motyw zazdrosek bardzo ciekawy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ale to bardzo ładne podoba mi się motyw.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno Cię nie było ale jak wróciłaś to z pięknymi zazdrostkami. Bardzo podoba mi się wzorek tych zazdrostek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zazdrostki :)Z tymi zazdrostkami jest tak, że coby się nie zrobiło, to każda jest inna i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocze obie zazdroski.Warto było czekać na kolejny post.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj-ale piękne te Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  8. Olá!

    Encantador este padrão!
    Uma saudável semana.
    Abraço,

    Norminha

    OdpowiedzUsuń