sobota, 9 marca 2013

Kolejna zazdrostka wysłana :-)

W końcu zrobiłam zamówioną zazdrostkę, usztywniłam i wysłałam. Zdjęcie zrobiłam dla moich blogowych koleżanek licząc na uwagi (wszelkie). Tło nie jest zbyt efektowne ale to przez ten remont, który małymi krokami posuwa się do przodu. Zazdrostki nie rozłożyłam na płaskim podłożu przez co wygląda tak, jakby była "nierówna". Zrobiłam ją z bawełnianych merceryzowanych nici, bowiem nici poliestrowe w kolorze białym nie mają śnieżnobiałej barwy. 



Tak jak już wcześniej pisałam, zazdrostkę robiłam szybko, przez co rozmiar "wyszedł" większy i musiałam robić następną, bowiem szkoda było mi pruć gotową firankę. W ten oto sposób mój "sklepik" wzbogaci się o "nowy towar" :-)
Wszystkim zaglądającym na mojego bloga serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło.




 

9 komentarzy:

  1. Jest piękna:) W sam raz do wiejsko - góralskiego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna! :) Ja też za niedługo będę robiła zazdroske :) Dla teściowej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. istne cudo! i jak szybciutko udalo Ci sie ja dokonczyc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowna i pasuje do każdego okienka tak w mieście jak i na wsi, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna wszystkie prace sa piekne JANINA

    OdpowiedzUsuń