sobota, 16 lutego 2013

Różowy obrusik.

W końcu usztywniłam zrobiony wcześniej obrusik z różowych nici poliestrowych. Mój aparat nie jest dla profesjonalistów, więc kolor być może odrobinę inny, odrobinkę intensywniejszy. Zdjęcie na sofie oddaje najlepiej barwę.  Kolor bardzo mi się podoba :-). Po usztywnieniu ( a usztywniłam tak, aby się nie marszczył) nici zachowują się tak samo jak nici tylko bawełniane. Zresztą wyglądem i w dotyku też się od nich nie różnią. Robiło mi się bardzo dobrze. ODKRYŁAM KOLOR :-). Rozmiar tego obrusika 68 x 54 cm. Nie ozdabiałam dodatkowo brzegów (tak jak w oryginale), ponieważ to wzór na środku ma zwracać uwagę.






13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wzór i kolor. Nidy bym nie przypuszczała,że różowy tak ładnie wygląda. Ciągle tylko robimy w bieli lub jej odcieniach a przecież jest tyle innych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świtny pomysł z kolorem. Fajnie wprowadzić pasteledo naszych domów na wiosnę. Ładny obrusik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te serwetki i takie bardzo wypracowane.Zapraszam na mój blog Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny delikatny kolorek obrusika i środek ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo atrakcyjny wzór i kolorek ładny (ja aby uchwycić najlepszy kolor robię bez lampy na funkcji M (manual)potwierdzam nici są rewelacyjne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) Fajnie taki położyć pod tafle szkła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest czasem zmienić kolor :)) Świetny obrusik :))

    OdpowiedzUsuń
  8. WOw.Bardzo mi się podobaja takie obrusiki;) Wzor rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie widać wzór - bardzo ładny :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny obrusik dobrze, że nie zrobiłaś ozdobnego brzegu pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Tvoje háčkovanie je skutočne nádherááá, maš šikovné ruky :-) pozdravujem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń