niedziela, 3 lutego 2013

Początek patchworkowego obrusa.

Na pewno nie jestem wyjątkiem jeśli powiem, że często zaczynam kilka rzeczy i ich od razu nie kończę tylko zaczynam robić coś nowego. Wzór małej serwetki podoba się nie tylko mi. Jedna z moich koleżanek poprosiła więc o zrobienie obrusa na ławę z motywem tejże serwetki. Tak więc okrągły obrus, mimo że jest już większy, poczeka na prezentację :-)
Dzisiaj prezentacja początku pracy nad obrusem, połączonych jest tylko kilka elementów. Serwetki łączę podczas pracy na bieżąco. Wypełnienia w dowolnym czasie można robić. Obrus robię z nici poliestrowych kolor ecru. Nici wyglądem przypominają nici bawełniane. Kupuję je nawinięte na duże szpule. Długość i grubość nici : 1000m/200g, cena 8,50 zł.Nici mają bardzo dobry skręt, można je prać w wysokiej temperaturze. 

 nici - kolor ecru


13 komentarzy:

  1. wzór fajny , ładnie prezentuje się też jako mała serwetka pod aniołkiem ;O)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada ten obrus. Nici znam, bo zrobiłam z czerwonych bluzkę a z nici w naturalnym kolorze sukienkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świety będzie obrus.Nici kupiłam w tamtym tygodniu dostawa natychmiastowa ,ale jestem deczko rozczarowana ,bo nie ma cieńszych na firanki. wziełam wzystkie grubości .Myślę ,że te 1200 m w nawoju to mniej więcej grubość kordonka ariadmy 30/6 525m.w 100gr.a firanki lubię z muzy 20 830m w 100g.Ale myślę ,ze będą fajne do dziergania odzieży i już myślę o innych kolorach a kupiłam już sporo 11 motków:))) dzęki za informację o tych niciach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się doskonale.Jednak wzór nitkożerny:):):)
    Nie zaczynaj nic nowego tylko kończ te oba bo czekam na końcowe zdjęcia( podejrzewam, że nie tylko ja).
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już to widzę, będzie piękny! Zazdroszczę wytrwałości w dążeniu do finału przy powstawaniu tak dużych projektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez tak mam kilka rzeczy na tapecie - będzie cudna praca - ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie się zapowiada :) czekam na efekt końcowy z niecierpliwością . Ina

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej się robi obrus z małych elementów, które sie potem łączy, nie jest to takie nudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy będzie z tego obrus :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superbe !
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne śnieżynki, w całości obrus będzie bardzo efektowny, tylko pracy przy nim moc.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mnie interesuja te nici.czy moglabym sie dowiedzic gdzie ich szukac odpisz
    prace sa super

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chciałabym się dowiedzieć gdzie można znaleźć te nici?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń