piątek, 4 stycznia 2013

Obrus nr 2

Dzisiaj prezentacja ostatnio zrobionego obrusa. Prezentacja nie w pełni zadowalająca, ponieważ na tle remontowego bałaganu oraz na stole za małym do prezentacji obrusa o tym rozmiarze. Mam nadzieję, ze koleżanka przyśle mi zdjęcie stołu, na którym on ma leżeć. Kolejne etapy pracy nad tym obrusem przedstawiłam we wcześniejszych postach.
Obrus zrobiony jest z kilku powtarzających się elementów: kwadratów, pasów "koronki" oraz tzw. siatki. Problemem przy pracy nad takim obrusem nie jest zrobienie dużej ilości elementów, kratek, ale łączenie różnych elementów ze sobą. Jedynie kwadraty można było łączyć razem , na bieżąco, szydełkiem. Resztę musiałam zszywać igłą. Zszywanie przy tej wielkości obrusa nie jest proste, poświęciłam na to dużo wolnego czasu. 
Teraz obrus jest gotowy, koleżanka zadowolona. A to najważniejsze :-)
Pozdrawiam wszystkie blogowiczki serdecznie, życzę wszystkiego, co najlepsze w tym roku, wielu wspaniałych pomysłów na kolejne prace oraz wyrozumiałości domowników.





17 komentarzy:

  1. Piękny jest! Też mam w planach obrus, ale nie wiem czy się odważę. Podziwiam za wytrwałość i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i duży :) Podziwiam Twoją cierpliwość, ja bym nie podołała :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrus dużo pracy i serca w niego włozyłas

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponująca praca !!!
    Jestem pod wrażeniem zarówno urody, jak i rozmiarów.

    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i pracochłonny;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy prezentowałaś etapy powstawania coś mi nie pasowało, nie widziałam tego.Teraz widzę, jest wspaniały.Ogrom pracy, czasu i cierpliwości.Warto było
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny, wypracowany obrus, ciekawe połączenie wzorów - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca godna podziwu!
    Wiem ile trudu włozyłam w tak duży obrus ale widac ze warto było bo efekt połączenia róznych wzorów niesamowity
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny obrus, brak mi słów. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :) Efekt oszałamiający. Pozdraiwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny!!!!Wspaniały!!! Gratuluję talentu i cierpliwości. Pozdrawiam . Joasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziergam więc wiem ile pracy w to włożyłaś, ale opłaciło się jest piękny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy robisz jestem pod wielkim wrażenie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Zosia.

    OdpowiedzUsuń