poniedziałek, 10 grudnia 2012

Mały świąteczny akcent :-)

Niedługo święta a u mnie remont rozkręca się na dobre. Nie mam już miejsca, gdzie mogłabym rozłożyć się z moim obrusem i skończyć jego zszywanie. Praktycznie jestem już na finiszu. Ale po pracy trzeba łapać się za mopa  a nie za szydełko. Tylko w pracy, podczas okienek lub przerw "dziubię"  co nieco. Ponieważ przyszły mrozy, zrobiłam czapkę i szalik. Jednak podglądałam piękne prace na blogach koleżanek i zapragnęłam zrobić jakiś dzwoneczek. W necie znalazłam całkiem przypadkiem bardzo prosty dzwoneczek, nieduży , tylko 5 cm wysokości. Od siebie dodałam mu "duszę". Koleżankom w pracy spodobał się i znajomym też :-)). Zrobiłam ich więc więcej. Ze względu na niewielki rozmiar nadają się do stroika. Dzisiaj prezentuję kilka etapów pracy nad dzwoneczkami (ich ostatnią partią). Kolejny raz zaprezentuję alternatywę do popularnych gwiazdek. Znalazłam ten pomysł na blogu koleżanki z Rosji.
A oto moje dzwoneczki (nie takie koronkowe arcydzieła, ale prostota ma swój urok też):

suszymy się w dzień i w nocy, aby.......








zesztywnieć w gotowości


14 komentarzy:

  1. Cudne, tak sie pieknie prezentują :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka girlanda dzwoneczkowa byłaby super ozdobą na święta a nie tylko sposobem suszenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te dzwoneczki. Bardzo łady wzór. Jesli to nie kłopot to prześlij link ze wzorem bo chętnie też takie zrobię:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne , piękne rzeczy robisz, jestem pełna zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękno tkwi w prostocie!!! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dzwoneczki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aby je usztywnić korzystam z gotowego krochmalu na zimno. Można go kupić np. w drogerii. Rozpuszcza się go po prostu w zimnej wodzie. Dodajemy go więcej lub mniej, w zależności od tego, czy chcemy mieć cos bardziej usztywnione.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzwoneczki. Widziałam, że zamieściłaś wzorek chętnie skożystam ale już w przyszłym roku. Teraz już nie mam na to czasu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzwoneczki ładne-ja dopiero w ty roku zdecydowałam kilka zrobić właśnie schną na kieliszkach:)))).jutro je pokarzę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá! Que linda série de sininhos anunciando as festas.
    FELIZ NATAL para ti e toda a família.
    Um abraço amigo de Portugal.
    M. Emília

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado, Emilia. Você e sua família o Natal bonito desejar.

      Usuń