poniedziałek, 17 grudnia 2012

Dziadek Mróz :-)

W necie znalazłam kiedyś wzór na ozdobę świąteczną "dziadka mroza". Wzór był niezbyt czytelny ale na oko łatwy do zrobienia. Liczył się pomysł. Skorzystałam z niego i "wyprodukowałam kilka dziadków :-). Są niedopracowane, bo kończyłam w międzyczasie obrus ( prezentacja wkrótce). W domu remont w pełni i nie znalazłam czarnych nici do przyszycia oczu i przyszyłam cekiny białą nitką :-( Miał być jeszcze czerwony nos z małych perełek ale one też są "gdzieś" zakopane. Oto etap końcowy:

A tak przebiegała praca na "dziadkami": Najpierw z białych nici robimy buzię i brodę, potem robimy czerwoną czapkę z zawieszką
Następnie krochmalimy całe "dziadkowe" towarzystwo i napinamy do wyschnięcia. Kiedy wszystkie dziadki wyschną i zesztywnieją, doszywamy oczy ( także nieżle przyszyć nos).















8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ozdoba, miła odmiana wśród gwiazdek i aniołków:) Ja mam problem z napinaniem robótek a ty to robisz perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to są Mikołaje:) Czekam na Twój obrus. Śnieżynka która wyświetla się z boku zachwyciała mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Zrobię takie na przyszłe święta :DDD Wyglądają na nietrudne więc może dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Mikołaje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze Mikołajki.Jaka szkoda,że ich wcześniej nie pokazałaś, teraz trzeba się zająć sprzątaniem
    i kuchnią. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. A JA ZNALAZŁAM CHWILKĘ NA MIKOŁAJKI I JUŻ ROBIĘ, BĘDZIE ICH NA PEWNO KILKA SZTUK :)
    POZDRAWIAM I ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ ORAZ WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU

    OdpowiedzUsuń
  7. Adorables tous ces petits pères Noël !
    Anna

    OdpowiedzUsuń