poniedziałek, 22 października 2012

Serwetka - podkładka

Dopadła mnie jakaś infekcja. Najpierw tygodniowy katar, z którym maszerowałam do pracy. Sądziłam, że w końcu się "rozejdzie" i w weekend dojdę do siebie. Jednakże moja najstarsza córka namówiła mnie na wolontariat i w sobotę musiałam wziąć udział w jej szkoleniu. Idea jest szczytna. Jest to program Szlachetnej Paczki, wspierający ludzi, którzy o pomoc nie proszą a w potrzebie są. Moja córka jest liderem w naszej okolicy i była odpowiedzialna, od strony organizacyjnej, za to szkolenie. A odbyło się ono w.......... w mojej szkole, w mojej klasie :-). Pomogłam odrobinkę, ponieważ najlepiej wiem, co i gdzie u mnie jest. Ale z "kurowania się" nic nie wyszło. Już podczas szkolenie czułam , jak mi "rośnie" opryszczka w kąciku ust i na górnej wardze. W niedzielę powiększył mi się węzeł chłonny na szyi. Dzisiaj lekarz kazał wyhamować i się leczyć. Na szydełkowanie nie mam ochoty, więc prezentuję zaległe prace. Oczywiście jest to następny drobiazg - podstawka. Dołączam schemat, może komuś się spodoba.
serwetka - podkładka



6 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie proste wzorki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, ja również jestem po chorobie ( 10 dni zwolnienia)ale już w porządku.Serweteczki ładniutkie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne-prosty wzór dla początkujących.
    Gorąca herbatka z malin postawi na nogi.
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie bardzo spodobała ta podstawka i dziekuję za schemat:) Gratuluję Ci córki bo teraz mało jest ludzi gotowych bezinteresownie pomagać innym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieskomplikowany wzór a bardzo ładny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń