niedziela, 7 października 2012

Robię obrus...

Oto stan prac, nad patchworkowym obrusem, z ubiegłego tygodnia. Obecnie dorobiłam naokoło 10 cm samych kratek ale obrus jest u koleżanki , która musi go "przymierzyć " i zadecydować jak ma "iść" wzór dalej. Obrus ma już ponad 140 x 70 cm a koleżanka planowała jeszcze plisę z kratek i być może z podłużnego pasa naokoło. Wtedy obrus będzie "nieco" większy. Po prostu część z kratek jest za duża aby to razem pomieścić. Ale właśnie taka miała być. No to zobaczymy co dalej. Ale teraz stan prac z ubiegłego tygodnia.

pozszywane części patchworkowe

wzór będący inspiracją
schemat kratek
schemat "pasa "
 

7 komentarzy:

  1. Obrus prezentuje się pięknie (ale ileż to pracy)!!! Będę z ciekawością czekała na wygląd ostateczny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezentuje się ślicznie.Mam pytanie bo piszesz o zszywaniu czy nie łączysz kwadratów w ostatnim okrążeniu? . to bardzo skraca pracę i widać właśćiwie wielkość wykonywanej pracy.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwadraty łączyłam w ostatnim okrążeniu ale boczne pasy już doszywałam. Następnie "dobrałam" na okrągło kratki, wkrótce zrobię zdjęcie i pokażę dalszy etap pracy. Dziękuję serdecznie za wszelkie uwagi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obrus będzie(właściwie to już prawie gotowy:)),bardzo lubię takie z elementów.
    Dziękuję za zamieszczenie schematów,na pewno z nich skorzystam,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrusik bardzo pracochłonny.

    OdpowiedzUsuń
  6. So stunning! The time & effort that goes into such a thing of beauty makes this a timeless treasure.

    OdpowiedzUsuń