wtorek, 30 października 2012

Przed Świętem Zmarłych....

Pogoda dostraja się do tego święta, na dworze pochmurno, zimno i wilgotno. Słońce schowało się, jest smutno. Pogoda dostraja się do tego pełnego refleksji święta ale nasi szanowni politycy i dziennikarze chyba nie spojrzeli na kalendarz. Znów nowa sensacja. Teoria spiskowa górą! Cały czas antenowy w serwisach informacyjnych to zamach, trotyl i nitrogliceryna - spisek. Bardzo współczuję rodzinom, których bliscy zginęli w tej katastrofie. Ale te dni to czas wspominania naszych bliskich i znajomych, którzy także już odeszli. Może tak trochę refleksji na temat przemijania życia. Wspomnień o tych, którzy odeszli, ale żyją nadal w naszej pamięci. To nie czas na upolitycznianie tragedii, którą  żyjemy (czy chcemy czy też nie) od ponad dwóch lat. Dla mnie jednak bliższy był mój, zmarły na chorobę nowotworową, kochany i niezapomniany ojciec. Także bliższy był mi mój kolega z pracy, kochający mąż i ojciec trójki dzieci, który odszedł od nas w ubiegłym roku, w wieku 48 lat , przegrywając długoletnią walkę z rakiem. Każdy z nas ma takich bliskich. Od tzw. środków masowego przekazu oczekuję więc czegoś innego, niż skłócania Polaków, dzielenia na lepszych, prawych i tych gorszych.
Taka to refleksja dopadła mnie właśnie. Na koniec kolejna podstawka - serwetka (schemat do wykorzystania dołączę wkrótce - REMONT!!!!!). Wzorek , tak jak poprzedni, bardzo prosty, ale w prostocie również tkwi urok :-)






6 komentarzy:

  1. Czasem co proste jest najlepsze :)
    Super :)
    popieram Twoje refleksje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do polityki to lepiej się nie wypowiadać bo szkoda słów (nasze polskie piekiełko) a podkładeczka bardzo ładna. Przypomina mi słoneczniki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odeszli zwykli ludzie tak jak odchodzą Nasi Bliscy.
    Serweteczki sa słodkie i na tym się skupiam
    pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow..your works r very neat..

    OdpowiedzUsuń
  5. ... odeszli po to by żyć
    I tym razem będą żyć wiecznie...
    piękna podstaweczka.
    Zapraszam pod moje włoskie słońce http://wloskieslonce.blogspot.it/ gdzie będę prezentować moje szydełkowe wypociny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie omieszkam takm zaglądać :-)Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń