sobota, 13 października 2012

Kolejny etap pracy nad obrusem, uff...

Do patchworkowej części dorobiłam  siateczkę. Robiłam naokoło aby niczego nie zszywać. Jest to mój pierwszy obrus patchworkowy mieszany z kratką i mam mieszane uczucia. Teraz pracuję nad kolejnym elementem. To będą znów kratki. Mam nadzieję, że koleżanka wie, co chciałaby mieć. Robię wg jej wskazówek. Obrus już jest ciężki a brakuje pasa kratek i kolejnego paska podłużnego wokół. Śpieszę się, bo kolejne zazdrostki czekają na zrobienie :-) Oraz gwiazdki na choinkę, oczywiście. Ale te będę robić w międzyczasie :-)

obrus - ciąg dalszy



7 komentarzy:

  1. oooooooo ale pracy już za Tobą, ja dziergam kwadraty na mój pierwszy pled i po 70 mam już dość a jeszcze 210 mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda tak trzymaj.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lindíssimo !
    Muito bonito ! :D
    Abraço desde Brazil !
    Cauê

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię, obrus juz teraz pieknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie extra :) już pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń