czwartek, 25 października 2012

Gwiazdki, gwiazdeczki....

Niedługo Boże Narodzenie i czas pomyśleć o ozdobach świątecznych. Także na szydełku można zrobić niepowtarzalne ozdoby. W tym roku nie mam zbyt dużo czasu na to, ale z przyjemnością podglądam ozdoby choinkowe moich koleżanek - blogowiczek. Piękne są ich aniołki, dzwoneczki, gwiazdki. Ponieważ w domu remont w najlepsze, to nie myślę o nowych ozdobach dla siebie. Będę robić jedynie dla innych :-(
Teraz prezentuję "stare" gwiazdki, z ubiegłego roku . Są zrobione z różnych nici, z białych, białych ze srebrną nitką,  w kolorze ecru ze złotą nitką oraz z nici syntetycznych w kolorze srebra (zrobiłam też w kolorze złotym, ale spodobały się koleżance i dostała w prezencie).
Od ubiegłego roku leżały w szufladzie i trochę się pogniotły podczas przeprowadzek z miejsca na miejsce.
kolor biały
 białe nici ze srebrną nitką
 nici metaliczne - srebro
 kolor ecru ze złotą nitką


8 komentarzy:

  1. Ale wysyp pięknych gwiazdek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak płatki śniegu każda inna każda piękna :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja gwiazdek.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wszędzie śnieżynki gwiazdeczki można coś
    podpatrzeć.Milusio wyglądają[gdy za oknem pada śnieg]
    Dużo wzorków pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyszły, szczególnie te białe mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam kiedyś takie gwiazdki ale rozdałam koleżankom na święta :)
    Bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń