niedziela, 14 października 2012

Firanki do szafek kuchennych - efekt końcowy.

Właścicielka pięknej kuchni była tak uprzejma i przysłała mi zdjęcia swojej pięknej kuchni z szybkami udekorowanymi kuchennymi firankami, które prezentowałam na tym blogu w czasie pracy nad nimi ( wzór jest pod etykietą "schematy"). Właścicielce kuchni przypadły do gustu, co mnie niezmiernie cieszy. Pierwowzorem był bieżnik na stół, ale jak widać wzory dają się wykorzystywać na wiele sposobów :-) Pozwoliłam sobie skopiować zdjęcia, aby się pochwalić, może będzie to też inspiracja dla koleżanek - "szydełkarek". Pozdrawiam wszystkie moje czytelniczki, życzę spokojnego tygodnia nie tylko w pracy :-)





12 komentarzy:

  1. Piękne firaneczki,ładnie się prezentują.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie szafki z niczym nie wyglądały by tak dobrze jak z tymi firankami. Wzór dokładnie dobrany do urody szafek. Efekt zniewalający. Ja jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafki wyglądają wyśmienicie te koronki to cały urok.
    Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jejku, kto by pomyślał, że tak pięknie może wyglądać :))) Moje gratulacje !!!
    Aż mi żal serce ściska, że nie mam jeszcze jednego pomieszczenia, też bym jakieś takie 'szafki' wymodziła...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ super pomysł, efekt wspaniały
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koronki w kuchni :) Sama wykonałam zazdrostki do kuchennych szafek. Twoje prezentują się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę firanki w szafkach i stwierdzam, że jest to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę na to Twoje dzieło to może jak znajdę kiedyś chwile to pomaluje na skrzyneczce te wzór jest piękny.
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń