wtorek, 7 sierpnia 2012

Początek patchworkowego obrusa

W lipcowym poście, przed wyjazdem na urlop, zamieściłam wzór, który stał się inspiracją dla koleżanki. Wymyśliła sobie, że na bazie elementów z tego wzoru, chciałaby mieć duży obrus. W międzyczasie robiłam co nieco i tak powstała część środkowa. Teraz robię plisy boczne. Obrus zajmie mi trochę czasu, więc pokazuję to, co udało mi się do tej pory zrobić. Plisy robię osobno, będą doszywane. Sama jestem ciekawa efektu końcowego (koleżanka rozrysowała mi schemat :-) 

część "środkowa" - kwadraty

"plisa"


8 komentarzy:

  1. Piękny początek.Ja już bym go miała dość!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile to roboty... Podziwiam. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!
    Znam ten wzór , zrobiłam kiedyś dawno temu taki bieżnik .
    O kurcze ......ale to stare dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi !
    Estou fazendo o mesmo trabalho !
    Abraço desde o Brasil !
    Cauê

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest co robić!!!! Dobrze,że jest to wzór z elementów wtedy robi się przyjemniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie będzie wyglądać w całości. Z tego wzoru mam zrobioną serwetę w kwadracie 90x90 cm. Zrobiona w ten sam sposób, doszywałam ręcznie plisy. Jestem z niej bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny projekt! Bardzo mi się podobają takie obrusy z elementów (kwadratów albo kółek). Chciałabym sama sobie kiedyś podobny zrobić, ale czasu brakuje na wszystko, a w szydełku biegłości jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowny, ale pracochłony wzór. Też robiłam duży obrus identycznym wzorem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń