czwartek, 2 sierpnia 2012

"Firanka kuchenna "

Przed wyjazdem na urlop dostałam zapytanie w sprawie "firanek" do szafek kuchennych. Kuchnia i meble kuchenne są piękne. Dwa dni temu wpadł mi do głowy pomysł, który prezentuję. Oczywiście właścicielka tej pięknej kuchni musi zdecydować, co chciałaby mieć. Moim zdaniem wszystkie szybki powinny być "ubrane" w podobny motyw. Ale gusta i koncepcje są różne. Może ktoś ma jakiś pomysł? Do pracy wykorzystuję nici o grubości 330/50g. Do dyspozycji mam ok. 150 kratek na szerokość.Pozdrawiam serdecznie w ten upalny dzień :-)

stan "surowy" 



4 komentarze:

  1. To jest świetny pomysł, żeby zamiast szybek w szafkach kuchennych zawiesić napięte koronki:)) Ja mam w mojej kuchni jedną wiszącą szafkę z szybkami i zastanawiam się czy na szybie nie zawiesić czegoś takiego. Wspaniale by to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłu za bardzo nie mam, ale ta firaneczka jest świetna i powinna się podobać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola!

    Sempre agradavel ver trabalhos bonitos!
    Abraço,

    Norminha

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one these days.
    Look into my web page ... apartments for rent

    OdpowiedzUsuń