środa, 4 lipca 2012

Znów stan "surowy"

Jutro ostatni dzień do pracy przed urlopem:-)))) Szydełkowania do końca nie odpuściłam, pewnie czegoś zapomnę zabrać. Nad tą serwetką napracowałam się trochę.Do zrobienia wykorzystałam cieńsze nici 415m/50g. Został mi ostatni rząd . Wykrochmalę razem z poprzednią dopiero po powrocie. Wtedy zaprezentuję w całej "krasie". Wszystkim moim gościom serdecznie dziękuję za odwiedziny i słowa motywujące do kontynuowania mojego ulubionego hobby. Następny wpis dopiero po powrocie.


W domu zostaje jeden z członków rodziny - pies Viggo (odpocznie ode mnie). Moje córki mieszkają już poza domem ,daleko od mojego miejsca zamieszkania ale są w kontakcie ze swoją babcią (moją mamą), która mieszka zaraz obok mnie. Moja mama jest dowodem na to, że w każdym wieku można się czegoś nauczyć, jeżeli ma się odpowiednią motywację. Obsługa komputera, serfowanie po internecie, "skype`owanie" nie są jej obce :-)   Życzę Wam też spokojnych dni, odpoczynku .... przy robótkach ręcznych oczywiście :-)))))
moja dzielna mama (dzisiaj obchodzi swoje kolejne 18. urodziny)
mój niezmordowany pies myśliwski Viggo (imię ulubionego aktora - Viggo Mortenensena - Aragorn z "Władcy pierścieni")

8 komentarzy:

  1. No to najlepsze życzenia dla mamusi :)) Udanego urlopu i kończ tą serwetkę i pokazuj w całej jej krasie :)))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje samozaparcie w szydełkowaniu bo mi w tej chwili nic sie nie chce. Podziwiam też mamę,że się ciągle czegoś uczy:))
    Serweta śliczna i bardzo starannie zrobiona. Udanego odpoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka już jest śliczna. Uwielbiam wzór ananasków. Wszystkiego dobrego Twojej Mamie życzę. Udanego urlopu.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Oi querida

    Eu vim conhecer o seu cantinho te seguir e te convidar a conhecer o meu
    Venha vou adorar sua amizade no meu blog.
    http://www.artespriess.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na skończoną serwetkę, a dla Mamusi 100 lat, albo i więcej!!! pzdr - Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat dla Mamy, też mam jamnika;)
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego dla Mamy - zdrowia życzę - czekam na koniec serwetki bo jest śliczna ! Ewa

    OdpowiedzUsuń