poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ufff.... jak gorąco!

Nie znoszę upałów, po prostu żle je znoszę. W moim zawodzie nie jest mi dane mieć możliwość zmiany otoczenia na dłużej niż na weekend. Urlop tylko latem. Bardzo chętnie pojechałabym nad morze jesienią lub wiosną. Potrzebny mi jest jod a wtedy jest go więcej. A przy tym nie ma tłumów, ceny nieco niższe. Z tego też względu oraz ze względu na wysoką temperaturę, którą żle znoszę, Egipt i inne cieple kraje mam szanse odwiedzić na emeryturze, jeżeli mi zdrowie i portfel emerytki pozwoli. Narazie czekam na koniec roku szkolnego, potem rekrutacje, rady itp. Od 6 lipca mamy urlop. Do pracy wracam  w połowie sierpnia bo trzeba przygotować i przeprowadzić egzaminy poprawkowe oraz przygotować klasę. W czasie wakacji też muszę wpaść do szkoły, bo zamarzyły mi się półki na zapleczu. Dostanę je z biblioteki po wymianie starych na nowe. Ale te stare muszę sobie pomalować. Ściany na zapleczu mam świeżo pomalowane, ale podłoga jest w plamach po farbach z ostatnich kilku malowań. Namówiłam moje szczęście aby mi z podłogą coś zrobił. Okna w klasie i na zapleczu mi wymieniono ale nie udekorowałam jeszcze okna na zapleczu. Muszę coś wymyślić :-) Tak więc wakacje znów związane ze szkołą :-) Na szczęście wyjeżdżam na dwa tygodnie na Mazury, na żagle. Trochę wiaterku a upały będą znośniejsze :-)
Teraz przedstawiam zazdrostkę, którą dokończyłam niedawno. Zrobiłam z grubszych nici 30 TEX x 6 więc kratki są większe niż firanki o tym samym wzorze, którą już wcześniej prezentowałam.
Firanka nr 4
37 cm x 130 cm
kolor ecru 
wzór kwiatowy "fiołki alpejskie"
"szlufki" można na nich powiesić firankę lub zapiąć "żabki"

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna firanka. Mnie się ten wzór tak spodobał, że już mam zaczętą firaneczkę i nawet 2 motywy za mną :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna firaneczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znoszę upałów temp.do 25 stopni w zupełności mi wystarczy:)) Firankę zrobiłaś piękną. Bardzo podoba mi się ten wzór i prawdę mówiąc jeszcze takiego nie widziałam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór nie jest mojego autorstwa, jeżeli będzie ktoś chętny, to "podam dalej" ten wzór. Zrobię zdjęcie z gazetki :-). Wzór nie jest trudny, ale ładnie się prezentuje. Przyjemnie się go robi.Pozdrawiam wszystkie koleżanki (boję sie napisać ciepło, bo pot na samą myśl zalewa). Zaraz będzie u nas burza, lecę z czworonogiem.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna firanka pozdrawiam MARGO

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zazdroska i śliczny kwiatowy wzór.
    Upałów również nie znoszę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń