poniedziałek, 25 czerwca 2012

"Motylkowe " serwetki

Jedna z "blogowych" koleżanek prosiła o schemat serwetki z motylami. Dopiero teraz znalazłam czas, aby przeglądnąć stos gazetek i znależć wzór serwetki (swoją robiłam już dawno temu) . Ale udało się! Przy okazji znalazłam jeszcze inny wzór z motylami. Niestety, od wielu lat mam tylko drukarkę laserową a nie urządzenie wielofunkcyjne, skaner nie jest mi potrzebny. Dlatego schematy sfotografowałam . Mam nadzieję, ze wystarczy, aby zrobić z nich użytek.
serwetka z motylem nr 1
(prezentacja na jednym z moich postów :-)

serwetka z motylem nr 2


5 komentarzy:

  1. To ja prosiłam o ten wzór:)) Dziękuję,że nie zapomniałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te serwetusie,
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. SERWETA Z MOTYLKAMI JEST PO PROSTU PIĘKNA-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń