niedziela, 24 czerwca 2012

Lato, lato....

Pięknie jest. Wprawdzie pada deszcz ale też pięknie świeci słońce. A to budzi optymizm. Niedługo uczniowie opuszczą mury szkoły , niektórzy już wyjechali z rodzicami na wakacje (ceny przed sezonem wszak niższe) a reszta czeka na "wolne". "Nauczycielstwo" czekają jeszcze rady, rekrutacje i całe stosy papierów ale tydzień po zakończeniu roku szkolnego też wolne :-). Jak co roku obiecuję sobie, że wszystko do egzaminów poprawkowych przygotuję na początku wakacji ale powątpiewam, czy mi się uda. Zaczynam rozgrzebywanie mieszkania. Tylko w czasie wakacji mogę robić remonty. Ale najpierw chciałabym wyjechać na dwa tygodnie. Od roku miałam zaplanowany i już opłacony wyjazd na Mazury na żagle ale nie wiem, czy mi na pewno wyjdzie. Moja mama ma konieczny zabieg w tym terminie i nie można jej zostawić całkiem bez nadzoru, biorąc pod uwagę jej  insulinozależną cukrzycę. Moja siostra nie może mnie wyręczyć bo cyklinowanie  zaplanowała a potem wyjazd na urlop. A więc biorę pod uwagę konieczność pozostania w domu. W końcu mieszkam zaraz obok. Jeżeli nie będę mogła wyjechać, to szybciej "zabiorę się" za wymianę kaloryferów, tak na początek. Może wieczorem znajdę czas na szydełkowanie, aby się trochę zrelaksować :-)
A oto moja ostatnia  robótka - zazdrostka z kolejnym motywem kwiatowym. Wzór znaleziony w sieci. 
Zazdrostka 6
rozmiar  31 cm x87 cm
kolor biały









8 komentarzy:

  1. Fajna zazdrostka ,śliczny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna firaneczka, wzorek kwiatowy sprawdzi się na każdym okienku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę tych wakacji:)) Zazdroska piekna w takim wiejskim i sielskim stylu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Twoje zazdrostki! Dziękuję za odwiedziny i miłe słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olá!

    Excelente os seus crochês!
    Obrigada por sua visita em meu Blog!
    Saudações da

    Norminha

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrigado, muito contente que eu tenho um novo "amigo". Também vou olhar para o seu blog para inspirar :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna firaneczka z motywem kwiatowym (zawsze w domu pożądanym)-pozdrawiam a r t y s t k ę
    śliczne dzieła tworzącą,życzę zdrowia i wytrwałości w swoim ulubionym szydełkowaniu-
    zajrzę niebawem

    OdpowiedzUsuń