sobota, 19 maja 2012

Wirtualne wędrówki....

Dzisiaj, rozpoczęłam wirtualną wędrówkę po internecie. Odwiedziłam wiele bardzo ciekawych blogów osób (zapewne jedynie pań) , których pasją są robótki ręczne. Myślę, że będzie to początek wielu ciekawych znajomości. Byłam pod wrażeniem tego, co potrafią oraz tego jak o tym piszą. Chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą.Ponieważ jestem "młodym" blogowiczem , to nie mam się jeszcze czym pochwalić. Pozwoliłam sobie przystąpić na kilku już blogach do szacownego grona obserwatorów. Cieszę się, że będę mogła uczestniczyć w życiu artystycznym, "robótkoręcznym" moich szacownych koleżanek. Czuję, ze to jest odpowiednie dla mnie towarzystwo. Koleżanki, będę zaglądać do was systematycznie. Uskrzydla mnie myśl o istnieniu tylu bratnich dusz. Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Hej:)
    Witaj w świecie blogowym:)
    Miło mi było przeczytać Twój komentarz na temat moich firan.
    Co do schematów to są w tamtym wątku.
    Pod prawie każdym ze zdjęć jest wzór.
    Jesli nie ma to chyba 2 sztuk ale to przez czas jaki upłynoł od ich zrobienia i nie możność znalezienia ich:)
    Twoje prace tez są śliczne będę zagładała.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje serwetki są śliczne i perfekcyjnie wykonane. Myślę że ich miniaturki byłyby cudne na kolczyki. Co do tego co potrzebne do kolczyków to skrobnę maila ...chyba jutro. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam również w blogowym świecie :) Ja również bloguje w sumie od niedawna :) Co do korali to powiem szczerze że ja początkowo sama kombinowałam a potem trafiłam na pewien intruktaż (zaraz podeśle Ci linka na poczte).
    Tworzysz piękne serwetki i biżniki z tego co zdążyłam zauważyć :)
    Mam nadzieje że będziesz nadal blogować i zobacze resztę Twoich dzieł, bo ja jak narazie działam ostatnio na froncie szydełkowych broszek ale mam ochotę na jakieś serwetki :D Tylko wzoru nie mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Ja również jestem nową blogowiczką ale wszystko przed NAMI :) Jestem miłośniczką zazdrosek, a Twoje sa śliczne - nie wiem czy uda mi się takie zrobic.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga maratonszydelkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Początkujące blogowiczki - łączcie się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny. Serwetki to bardzo dobra wprawka do dalszych twórczych działań w tym zakresie.
    Pozdrawiam.
    Aby ułatwić komentowanie, dobrze żebyś zdjęła ten irytujący kod obrazkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,ze ten denerwujący kod jest na moim blogu. Zgadzam się, że jest męczący. Wprawdzie nie wiem, jak go można zlikwidować, ale dojdę do tego,. obiecuję. Dziękuję za informację, pozdrawiam.

      Usuń
  7. Serdecznie witam w gronie obserwatorów mojej szydełkowej bajki :-). Moje blogowanie też nie ma długiej historii... W przeciwieństwie do robótek ;-). Twoje serwetki to idealny wstęp do aniołów, wystarczą drobne modyfikacje...
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń