niedziela, 20 maja 2012

Szydełkuję :-)

Jestem w trakcie robienia kolejnej zazdrostki. Poproszono mnie, aby zrobić zazdrostkę na okno składające się z dwóch części, każda innego rozmiaru. Dłuższą skończyłam, teraz kończę krótszą część. Zadanie polegało na tym, że zazdrostka ta ma mieć tylko 30 cm i aby  wzór pasował do zazdrostki nr 1 (zdjęcie zamieściłam w poście z etykietą zazdrostka). Pierwsza zazdrostka ma ponad 40 cm, więc wzięłam ołówek do ręki i przerobiłam trochę wzór. 
Krateczki jeszcze nie wyglądają na "krateczkowate" ale jak trochę usztywnię firankę to się ukażą. Oczywiście nie omieszkam pochwalić się gotową pracą. Nie ma nic cenniejszego niż opinia koleżanek "po fachu". 
Teraz prezentuję bieżący stan zaawansowania :-). Dziękuję serdecznie za przemiłe komentarze  Życzę miłego dnia!




9 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdrościć to ja morę Tobie umiejętności :)) i zazdroszczę

    nie zdążyłam od babci nauczyć się szydełkowania, a potrafiła Ona cuda szydełkiem stworzyć


    dziękuję za odwiedziny :)) ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja nazwa była moim zdaniem najlepsza. Otrzymasz ode mnie prezent. Proszę, podaj adres na e-mail.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny i miłe słowa
    piękne rzeczy wyczarowujesz szydełkiem, ja zawsze wolałam druty, szydełko jakoś nie chce mnie słuchać

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu udało mi się dołączyć do obserawtorów...
    Pięknie zapowiada się ta zazdroska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, też mam ten problem z różną wielkością okien:)) ale mam nadzieję, że uda mi się coś wykombinować, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń