środa, 25 kwietnia 2012

Zazdrostka nr 1

Ostatnio brakowało mi czasu, aby na bieżąco zaprezentować moje robótki. Dzisiaj nadrobię zaległości. 
Bardzo chętnie robię firanki i zazdrostki. Zrobiłam ich już sporo dla koleżanek. Nie przyszło mi do głowy, aby je przedtem sfotografować. Przepadło. Mogłabym się pochwalić :-))
Teraz prezentuję zazdrostkę, którą zrobiłam dla mojej siostry. Jej okno w kuchni ma dwie niesymetryczne części, więc druga zazdrostka będzie węższa.  Mi osobiście podobają się zazdrostki w kolorze ecru. Chociaż robiłam jedną w kolorze złota i mimo, że nie byłam do tego koloru na firankę przekonana, to w tej konkretnej kuchni dobrze się prezentowała. Może ktoś zdecyduje się na ocenę mojej pracy? Uwagi krytyczne nie będą usuwane :-)))

zazdrostka nr 1

kolor biały, rozmiar 41 cm x 76
motyw powtarzany - 12 cm szer.





11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Podoba mi się taki prosty wzór ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocena może być tylko jedna: 6+!!!! Bardzo mi się podoba, starannie ją wykonałaś i wzór tez jest piekny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osoba, dla której zrobiłam taką zazdrostkę (o innym rozmiarze) zamówiła zazdrostkę nr 3 na inne okno. Przy napinaniu trzeba się postarać się aby wszystkie ząbki były "ostre" i równe, wtedy efekt jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cena przy zamówieniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAZDROSKI SĄ SĄ ŚLICZNE.
    GRATULUJĘ ZAPAŁU I WYTRWAŁOŚCI. TAKIE Z RÓŻYCZKAMI MUSZĘ U CIEBIE ZAMÓWIĆ. POZDRAWIAM PA

    OdpowiedzUsuń
  6. Fastidious answer back in return of this difficulty with firm arguments
    and telling everything on the topic of that.


    my blog post ... woodworking plans

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahaa, its pleasant discussion about this article at this
    place at this web site, I have read all that,
    so at this time me also commenting at this place.

    My homepage - paleo diet plan

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!!!Podziwiam Twój kunszt i cierpliwośc :))ja nie mam cierpliwosci i trudno by mi było aż tak duzo zrobic , raz tylko sie zmobilizowałąm na cos wiekszego - zrobiłam okrągły obrus o średnicy 115 cm .... uffffff.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Od niedawna pokochałam zazdroski. Są takie ... niesamowicie intrygujące (he he). Twoja - jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. I &X74;hink the admin οf thіs site is
    tr&X75;ly working hard in support of his site, since here
    every data is quality based information.

    Take a look a&X74; my homepa&X67;e garcinia cambogia

    OdpowiedzUsuń